niedziela, 6 listopada 2011

Lubelskie dziewczyny na rowerach / Girls of Lublin on bicycles

Minęło dużo czasu, od kiedy ostatnio coś pisałem na blogu. To dlatego, że minęło tyle samo czasu, od kiedy ostatnio miałem aparat w ręce, rower i czas. W minioną sobotę przyszedł ten czas. Spędziłem w centrum miasta dosłownie chwilę. I mam parę zdjęć.

It's been a long time since I last blogged here. It's because it's been the same amount of time since I last had my camera in my hand, my bicycle and some time. That time has finally come last saturday. I spent a while in the city centre, and I have some pictures.





4 komentarze:

  1. ekhm. ale pogoda, czy któraś z dziewczyn? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice to have you back. Missed your interesting posts. Regards.
    L

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na aurę nie zwracam uwagi:)

    OdpowiedzUsuń