środa, 16 listopada 2011

Just Julia!

Tak to czasem bywa, że i mi zdarzy się zrobić jakieś zdjęcia. Tym razem w roli głównej Julia. Co uważniejsi czytelnicy dostrzegą także znajomo wyglądający rower. Tak, to mój Kocur, którym włóczę się po mieście. Trzeba przyznać, że Julii pasuje on idealnie, ale nie ma złudzeń, Rower zostaje ze mną :) Pozdrowienia dla Modelki :)
Sometimes, I take some pictures also. This time, the leading role belongs to Julia. Attentive readers can recognize the familiar bike. Yes, it's my 'Kocur' that I roam around the city on. I must agree that it fits Julia perfectly. But there is no doubt: the bike stays with me. Greetings to the Model!

12 komentarzy:

  1. mniut malyna - Kowalewski BEND

    OdpowiedzUsuń
  2. Ueeee, fake photo, nie liczy się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna dziewczyna, fajny rower, aż się prosi o jakieś ciekawe połączenie na tapete ... To może wrzucisz więcej zdjęć z tej sesji ? :)

    pozdr. rowerowo
    J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, Jaskiniowiec, w wakacje przeczytałem całego Twojego bloga, szacun :D Ładna dziewczyna, fakt, a jeśli chodzi o rower to dziękuję :) Więcej fotek z sesji nie ma a i jakość zdjęć z mojego aparatu jest zbyt słaba, żeby można było je ustawiać jako tapetę :) pOZ:Drower. G.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię Twój blog! W dodatku oboje jesteśmy z Lublina :))
    rower do modeli pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. moni.ka, zatem zapraszam na sesję :) napisz na lublincyclechic@rowerowulublin.org i się umówimy. A na forum www.RowerowyLublin.org możesz znaleźć znajomych na wspólne wyprawy rowerowe :) pOZ:Drower. G.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne jest to podwójne foto, świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A dziękuję, kto wie może rzeczywiście będzie okazja się kiedyś spotkać na rowerze! :) Dzięki za linka.

    pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. KermitOZ !

    Ja ponad dwa lata piszę tego bloga, nie wiem jak Ci się udało przeczytać go całego ale naprawdę szacun :)

    tak btw. to ile Ci to zajęło ?

    Tak na marginesie : chyba twoje wakacje nie wyglądały najlepiej skoro siedziałeś tyle w internecie, co ?

    Pozdr.
    J.

    OdpowiedzUsuń
  10. @elovelo: Dzięki :)

    @moni.ka: proszę :)

    @jaskiniowiec: Wakacje miałem średnio ciekawe, bo "pisałem" magisterkę, więc przy kompie spędzałem dosyć dużo czasu. A bloga nie czytałem od deski do deski, natomiast czasami zaglądałem i strona po stronie doszedłem do końca :) Pozdrower.

    OdpowiedzUsuń
  11. @KermitOZ : pociesz się nie ty jeden "pisałeś" magisterkę. I nie tylko w internecie siedziałem godzinami ale i w "realu" tylu rzeczy nie zrobiłem, co wtedy. Potrafiłem sam z siebie się np. wziąć za sprzątanie :D Oprócz tego normalnie spędzałem 9-10h w robocie :)

    wracając zaś do tematów rowerowych : jakie opony 28" najbardziej poleciłbyś na jazdę po śniegu ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam doświadczenia z takimi oponami, po śniegu zawsze jeździłem mtb na 26", więc nie pomogę. Niedługo sam pewnie będę się rozglądał za czymś takim do roweru na miasto, więc może pod koniec roku coś już będę mógł powiedzieć. W każdym razie nie kupuj nic grubego, a bieżnik najlepiej taki jak na błoto. Kolce imho zbędne i się nie kalkulują :)

    OdpowiedzUsuń