środa, 15 czerwca 2011

Proszę Państwa oto Magda!

Oto Magda, która tak fajnie ubiera się na "babskie ustawki" z dziewczynami z Rowerowego Lublina :) A czy Magda nie wydaje się Wam do kogoś podobna?
Tak, tak. To siostra Moniki :) Nasze panie tym razem zorganizowały sobie TBU, czyli tajną babską ustawkę. Cichaczem umówiły się na wspólną jazdę i w poniedziałkowe popołudnie wyruszyły nad Zalew.
Trzeba przyznać, że to była ustawką z klasą, wkrótce więcej zdjęć. Niedługo na blogu także fotki z happeningu z okazji wizyty ekspertów w konkursie na Europejską Stolicę Kultury 2012, który odbył się także w poniedziałek. Było bardzo rowerowo :)

3 komentarze:

  1. Hehe, właśnie zauważyłem, że na blogu Warszawa Rowerowa: http://warszawarowerowa.blogspot.com/2011/06/magda-dla-przyjacio-droob.html też dziś Magda :D Pozdrawiam jedną z dwóch warszawskich kurierek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Gratuluję dobrych ujęć, oświetelnia i pięęęęęknych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa, właśnie, co do fotek: zdjęcia mam od Moniki, ale chyba nie tylko ona jest autorką, na pewno nie wszystkich, więc nie podpisałem, ale dla ścisłości rzeczywiście mogłem to doprecyzować w notce :) Mnie tam nie było, bo ustawka była tajna :D

    OdpowiedzUsuń