poniedziałek, 6 czerwca 2011

Lady in Red

Fot. Joseph
Gdy jechałem na majową Masę Krytyczną, ujrzałem wjeżdżającą na Plac Litewski świetnie ubraną dziewczynę. Byłem pewien, że przyjechała na Masę. Gdy jednak po chwili zobaczyłem, że tylko na chwilę zatrzymała się przy Baobabie i ruszyła dalej natychmiast postanowiłem ją dogonić. Okazało się, że nie może wziąć udziału w Masie, ale zadeklarowała swoje uczestnictwo w czerwcowym przejeździe. Na szczęście bez wahania zgodziła się na sesję, którą wykonał Joseph.
Fot. Joseph
Już na pierwszy rzut oka naszą uwagę przykuwa zwiewna, wiosenna sukienka i energia bijąca od szczęśliwej rowerzystki. Koniecznie jednak zwróćcie uwagę na świetne sandały :)
Fot. Joseph
Oby jak najwięcej takich rowerzystek na ulicach Lublina :) Jutro obejrzycie najbardziej szykownych uczestników majowej Masy Krytycznej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz