poniedziałek, 27 czerwca 2011

Kolejna wizyta we Wrocławiu

Fot. Joseph
Tym razem do Wrocławia zawitał Joseph, który oprócz fotek napisał także kilka słów o wizycie. Dziękujemy za fotki i zapraszamy do lektury :)

W ubiegłym tygodniu przebywałem na Dolnym Śląsku, korzystając z wolnego popołudnia pomyślałem aby zobaczyć Wrocławską Masę Krytyczną, długo się nie zastanawiając zabrałem się do Wrocławia. Już po drodze na Rynek można było spotkać stylowe rowery:
Fot. Joseph
Pierwsze kroki skierowałem w stronę funkcjonujących od niedawna wypożyczalni rowerów, system wystartował niedawno, na pewno już zyskał na popularności, jednak widać że jeszcze jest wdrażany. W pierwszej wypożyczalni zastałem tylko jeden dostępny rower, niestety okazało się że kod otrzymany z systemu nie pasuje do zamknięcia. W kolejnej wypożyczalni sytuacja z kodem się powtórzyła, a drugi stojący rower w ogóle nie był widoczny przez system. Dopiero w trzeciej wypożyczalni udało się wypożyczyć rower. Całe szczęście w samym centrum sieć wypożyczalni jest gęsta, mniemy nadzieję że wspomniane niedogodności niedługo znikną.
Fot. Joseph
 W centrum miasta można spotkać wielu rowerzystów na rowerach z wypożyczalni:
Fot. Joseph
Czas naglił, pojechałem więc w stronę pl. Bema, który o 17:55 okazał się zupełnie pusty. Zaskoczyło mnie to trochę, po chwili jednak ustaliłem przyczynę takiego stanu rzeczy, otóż... był czwartek :D Postanowiłem wrócić na rynek, mijając przy po drodze wielu rowerzystów:
Fot. Joseph
Dwie roześmiane dziewczyny: Grosze i Błotniak
Fot. Joseph
 Wrocławski rynek...
Fot. Joseph

Fot. Joseph

Fot. Joseph

Fot. Joseph

Fot. Joseph
...na którym najwięcej pozytywnego zamieszania robił pochodzący z Czech krisznowiec jeżdżący na składanym rowerze
Fot. Joseph

Fot. Joseph
 Gdy zaczęło się ściemniać ponownie pojawiłem się na rynku, rowerzystów wcale nie ubyło.
Fot. Joseph

Fot. Joseph

Fot. Joseph

Fot. Joseph
 Następnie udałem się w stronę Wyspy Słodowej, spotykając po drodze kolejnych rowerzystów:
Fot. Joseph

Fot. Joseph

Fot. Joseph
 Na samej wyspie także.
Fot. Joseph

Fot. Joseph

Fot. Joseph
Kończąc wizytę we Wrocławiu spotkałem dziewczyny przypinające swoje rowery pod pubem:
Fot. Joseph

Fot. Joseph
a przypięty rower gości we Wrocławiu pod niemal każdym pubem.
Fot. Joseph

1 komentarz:

  1. ¿He visto un rótulo de TORTILLA?...
    Maravilloso, sería fenomenal encontrar ese letrero tan lejos...
    Saludos desde Sevilla (España)
    http://EnBiciXSevilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń