wtorek, 5 kwietnia 2011

Rower pomaga w nauce / Bicycle helps studying

Kilka zdjęć od Sylwka. Jeszcze z marca. I jego tekst.

Some pictures from Sylwek. From march. And his text (in Polish).



Korzystając ze słonecznej marcowej niedzieli postanowiłem wyjść z rodziną na spacer do parku Saskiego.
Nie tylko ja wpadłem na tej oryginalny pomysł. Słońce i ciepłe popołudnie obfitowało w spacerowiczów, zakochane pary na każdej niemal ławce i mnóstwo rowerzystów. Wśród tego tłumu wygrzewającego się w Słońcu zwróciły moją uwagę dwie dziewczyny, a konkretnie kolor roweru jednej z nich. Piękny czerwony metalik.
Paulina i Basia są studentkami I i II roku politologii (?) na KUL-u. Dopiero w domu, oglądając zdjęcia na monitorze, zauważyłem, że jedna z dziewczyn ma buty w kwiatki. Mimo kalendarzowej zimy i braku kwitnącej roślinności, zrobiło się bardzo wiosennie.










4 komentarze:

  1. Nie ma to, jak intelektualistki. Książka w rękach dodaje szyku i fajnego, uniwersyteckiego blichtru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ¿Qué mejor sitio para el estudio que un parque?, además la temperatura por allí sera en un día de sol magnífica... Saludos desde Sevilla (España)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę tu jakieś kroki podjęte do organizacji Odjazdowego bibliotekarza w Lublinie :D Kaftan by się ucieszył ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń