czwartek, 25 listopada 2010

Kilka zdjęć od Sylwka / Some shots from Sylwek

Jak się okazuje, nasza prośba do Czytelników bloga działa. Dostaliśmy zdjęcia. Bardzo fajne, dobrej jakości, zrobione przy ul. Zana, tuż przy Media Markt. Autorem zdjęć i tekstu do nich przypisanego jest Sylwek, rowerzysta z Lublina, którego sam widziałem co najmniej raz na rowerze w starannie uprasowanej koszuli ;)

As it occurs, our kind request to our Readers works. We've received some photos. Very cool, of a good quality, shot on Zana st., just beside Media Markt. The author of the photos and the text, which they come with, is Sylwek - biker from Lublin, whom I had personally seen riding his bike in a neatly ironed shirt, at least once ;)

Oto co napisał Sylwek / Here's what Sylwek had written (in Polish only):

"Poniedziałek był dla mnie dniem wolnym od pracy, ale nie od obowiązków domowych.
Rano rozwiozłem rodzinę do szkół, przedszkoli i pracy.
Potem wróciłem do domu, śniadanie, sprawdzenie poczty, zakupy...
Następnie czekało mnie parę spraw w mieście, wziąłem aparat i w drogę, niestety autem.
Po drodze wstąpiłem do MM.
Wychodząc ze sklepu zauważyłem uwiązanego Treka do wyrwikółka:-)
Miałem jeszcze jakieś 45 min. aby odebrać Jaśka z przedszkola i nie wpakować się w uliczne korki.
Postanowiłem poczekać na właściciela Treka, zrobić mu parę fotek i chwile porozmawiać.
Aparat zawiesiłem na szyi i zacząłem pstrykać.
Po chwili podchodzi do mnie pan ochroniarz z MM.

- Dzień dobry ale nie może Pan robić zdjęć tutaj.
- Dzień dobry, dlaczego?
- Bo to jest budynek prywatny.
- Ale ja nie robię budynkowi zdjęć tylko rowerowi (i pokazuje mu ekran aparatu), więc dlaczego?
- Bo nie można.
- A chodnik jest jeszcze terenem prywatnym?
- Nie
- To jak stanę na chodniku to mogę zrobić?
- Nie
- Aha???

Pan jeszcze wytłumaczył mi, że takie dostał polecenie od przełożonego, więc ja go doskonale rozumiem.
Ochroniarz odszedł, a ja dalej pstrykałem.
Mimo ok. 5 stopni na +, sporo osób wsiadło na rower by przemierzać ulice Lublina."

I jego zdjęcia / And his photos





Jak dla mnie, te zdjęcia są świetne. Wielkie dzięki dla Sylwka za ich przesłanie. P.S. Zdjęcia wrzuciłem w rozdzielczości, w jakiej je dostałem, dzięki czemu można kliknąć na nie, by zobaczyć je w pełnym rozmiarze.

To me those pictures are great. Many thanks to Sylwek for sending them. P.S. I uploaded them in original resolution in which I got them, so you can click on each of them to see it in full size. 

1 komentarz: