czwartek, 7 października 2010

Nowy Cykl (New Series): Lublin Cycle Chic Portraits

Dobry wieczór. 
Zainspirowany zdjęciami na "Warszawie Rowerowej" oraz sposobem prowadzenia poznańskiego Bicycle Chic postanowiłem rozpocząć cykl rowerowych portretów (Lublin Cycle Chic Portraits). Cóż to takiego? Cykl "mini sesji" fotograficznych rowerzystów jeżdżących po Lublinie. 


Good evening.
Inspired by photos from "Warszawa Rowerowa" and Poznań Bicycle Chic blogging style, I decided to start a series of bicycle portraits (Lublin Cycle Chic Portraits). What is that? A series of "mini photo sessions" of bikers riding across Lublin. 


Dziś spotkanie z pierwszą, odważną, rowerzystką, Anetą. Spotkaliśmy się przy ul. Smorawińskiego, którędy Aneta jeździ na treningi.


Today we're meeting the first, and the brave one, biker, Aneta. We met at Smorawińskiego st., which is on Aneta's way to the gym.


Poprosiłem Anetę, by w kilku słowach opowiedziała o sobie i rowerze. Oto jej słowa:
"Moja sympatia do roweru holenderskiego narodziła się 2 lata temu w Hadze i od tamtej pory rower służy mi jako główny środek transportu do pracy, na treningi. W Lublinie niestety jeździ się kiepsko, ale pomimo braku ścieżek wybrałam rower, gdyż daje mi on wolność, relaks i jest po prostu idealny dla osoby lubiącej aktywnie spędzać czas, tak jak ja".


I asked Aneta to tell us something about her and the bicycle in few words. Here's what she said:
"My sympathy for the Dutch bike was born in The Hague two years ago and since then bicycle is my main mean of transport to work and to my trainings. Unfortunately it is hard to cycle in Lublin. But despite the lack of bicycle paths I chose bike, cause it gives me freedom, relax and is just perfect for an active person, which I am."




A oto zdjęcia Anety i jej roweru:

And here are the photos of Aneta and her bike:






Wielkie dzięki dla Anety i liczę na kolejnych rowerzystów chętnych do pokazania się na naszym blogu.

Many Thanks to Aneta and I hope for more bikers eager to show up on our blog.

5 komentarzy:

  1. Brawo ! Piękne zdjęcie i piękna kobieta ! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great shots and the interview tells us so much more.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrowienia dla Ziomalki :) od Karola i Karoliny :)

    OdpowiedzUsuń