piątek, 22 października 2010

Fajne rowery / Cool bikes

Lubię takie rowery. Wyglądają jak z lat 80. Dzięki cienkim rurkom ramy wydają się być "lekkie". I pomimo tego, że nie są bardzo stare, mają ten "stary styl". Szczególnie podobają mi się podwójne górne rurki ramy. Obydwa sfotografowałem dzisiaj. Jeden niestety stał samotnie i czekał na swoją właścicielkę (na tych rowerach najczęściej jeżdżą kobiety). Na szczęście na kolejnym udało mi się sfotografować szykowną rowerzystkę, z apaszką w kolorze roweru.

I like bicycles like that. They look like from the 80's. They owe their "light" look to the thin frame tubes. And though they are not that old, they have the "vintage style". The best thing about them, that I like the most, is that they have double top frame tubes.
I shot those two bikes today. One of them stood alone, waiting for its owner - a girl, I suppose (generally women ride those bikes). Luckilly I managed to photograph the "cycle chic (chick)" biker, wearing a scarf in the color of the bicycle, on the second bike.



7 komentarzy:

  1. Też takie lubię :) Zdecydowanie :)
    A składaków takich jak w poprzednim poście w życiu "na żywo" nie widziałam, ciekawe to ustrojstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jadąc autem w centrum lbn zauważyłem gościa na białym rowerze z białymi oponami.
    A rower był w stylu holendra.
    No właśnie, byłem w aucie i bez sprzętu, czas wybrać się pieszo w miasto póki słońce świeci.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Nutmeg: a jeżdżą takie dwa (przynajmniej) po Lublinie. Ale cóż - Ty też jesteś z Lublina, a ja Ciebie również nie widziałem nigdy ;)

    @Sylwek: Rozumiem Cię bardzo dobrze. Wczoraj nie wziąłem aparatu i już po chwili od wyjechania z domu spotkałem panią w czarnym płaszczu, białej apaszce i na pięknym białym rowerze w stylu jak z tego posta! :( A jak jeżdżę autem, to ho ho ho - widzę dziesiątki rowerzystów.

    Do Wszystkich Czytelników: bardzo miło nam będzie móc zamieścić Wasze zdjęcia na LCC. Przypominamy: wystarczy zrobić zdjęcie szykownemu rowerzyście i wysłać je do nas, z odpowiednim podpisem. Zachęcamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka.
    U mnie w piwnicy czeka taka fioletowa Rixe (oryginalny lakier) z podwójną górną rurką. A czeka na jakąś okazję niedrogiego tylnego koła (kaseta).

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie! A byłam przekonana, że moja różowa holenderka jest niepowtarzalna i jedna, jedyna na cały Lublin ;) Posiadam identyczny rower, jak ten z pierwszego zdjęcia i dostałam adres do tego bloga od koleżanki, która była przekonana,że to mój. Pozdrawiam właścicielkę różowego cudeńka ;)

    ps: baaaardzo fajny blog. Będę częstym gościem!

    OdpowiedzUsuń
  6. a propos podwójnych górnych rurek :-D: http://www.copenhagencyclechic.com/2010/10/adrian-lux-strawberry-cycle-chic.html (około 2:33)

    OdpowiedzUsuń
  7. @w1m: ale wypatrzyłeś ;) Ja widziałem ostatnio taki rower w mieście, gdzie rowerów jest jak na lekarstwo. Niestety bez właściciela.

    OdpowiedzUsuń